Tänään, tai siis eilen ( :D ), käytiin faijan kanssa Verkkokaupassa. Tarkotus oli ostaa, tai ainakin vertailla, kameraa. Lopulta kuitenkin kävelin kaupan ovista ulos uusi MacBook Air 13" kainalossa. Tai no "uusi ja uusi". Kone lähti satasen halvemmalla koska joku oli jo sen kerran ostanut mutta palauttanut. Paketissa lukee "Uusi! Katsottu päällisin puolin." Eli käytännössä vain paketti ja muovisuojus avattu. Täysin käyttämätön siis. 

PA140011-normal.jpgPA140013-normal.jpgPA140023-normal.jpg
Tohon ois kiva saada sellanen tarrakuva. Systerillä on tuo Lumikki. Ite haluisin jonkun muu Disney aiheisen (Pieni merenneito, UP, Lilo ja Stitch) tai joku muu.
 
29174412_0976-normal.jpg
 
Mä en siis oo mitenkää "Apple-uskovainen" tai siis ei mulle oo tärkeetä et se on Apple. Mut tuo kone nyt vaa sopi parhaiten mun käyttöön, ja kyl mä tykkään Applen tuotteista. Mulla on siis jo ennestää iPad mini ollu käytös jo toista vuotta (?). iPhone mulla ei kuitenkaan ole, enkä sitä oikeestaan koskaan oo halunnu. Mulla on siis puhelimena Oppo Find 5. 
 
Mulle ei nyt ollu mitää tän ihmeempää. Ajattelin et huomenna vois mennä joko kuvailee tai sitte käyn ostaa tukka-aineta ja tekisin värin poiston. Toisaalta, voisin tehä molemmat :D . Niin .. olishan sit tos toi huoneen siivous .. :d. Mulla on siis sellanen hallittu kaaos siellä. No joo, katellaan mitä huomenna saan aikaseks :)
 
PA140032-normal.jpg
 
~imm