Jess! Koko viikko syyslomaa! Ihan parasta. Nyt on aikaa tehä kaikkee mikä on ollu rästissä, mm. värjätä hiukset loppuun ja tehä enkun esseetä ... joo. Voisin kuitenki nyt vähä enemmän esitellä itteeni, laitan vaikka 25 faktaa itestäni, tai jos nyt ees keksin niinkään monta. :D

  1. Olen suomalainen tyttö
  2. Asun pääkaupunkiseudulla
  3. Syntymäpäiväni on 17.9.1999
  4. Olen siis 15 vuotta ja olen peruskoulun viimeisellä luokalla
  5. Minulla on 2 isosiskoa
  6. Meillä on tällä hetkellä koira ja kissa
  7. Harrastan tanssia ja teatteria
  8. Harrastin ratsastusta 5 vuotta mutta lopetin sen tänä syksynä
  9. Osaan soittaa nokkahuilua, kannelta, pianoa, ukulelea ja vähän sekä akustista- että sähkökitaraa 
  10. Valokuvaaminen kiinnostaa
  11. Minulla on kala-kasvisruokavalio
  12. Rakastan syksyä
  13. Mut kesäkin on ihan jees
  14. Minulla on sini-vihreät silmät ja tavallisen maantienväriset hiukset
  15. Olen värjännyt hiukset useasti, värejä on ollut mm blondi, punainen, vihreä, sininen, liila, pinkki ... 076-normal.jpg---> tän hetkiset hiukset
  16. En ole hyvä koulussa, enkä varsinkaan kielissä tai realiaineissa
  17. Olen kuitenkin matemaattis-luonnontiede painoitteisella luokalla 
  18. Lempivärit on musta, harmaa, liila ja turkoosi
  19. Kuuntelen aika lailla kaikenlaista musiikkia, mutta yleensä, mielentilasta riippuen, punkkia, funkkia ja sellaista random indie poppia
  20. Rakastan leipomista
  21. En kuulu kirkkoon ja kävin tänä kesänä Protu-leirin
  22. Olin myös kesällä kielimatkalla Englannissa
  23. Tulen ottamaan lävistyksiä ja tatuointeja
  24. Tällä hetkellä mulla on molemmissa korvissa 3 reikää ja yhtä venytän
  25. Haluisin matkustaa mahdollisimman moneen maahan

Huh! :D No siinä nyt tuli 25 faktaa. Ehkä tää vähn kertoo musta et millanen ihminen täällä kirjottelee ja näin. 093-normal.jpg

---> ootd .. tai jotain

Tänään siis oon vaa ollu himassa ja säätäny koneella, soitellu pianoa ja tällästä perus elämää. Illalla ois viel treenit. :)

~imm