Juu elikkäs, 

ajattelin että voisin alkaa kirjoitella tänne tekstejä omasta elämästäni, ajatuksiani, mielipiteitä ja niin edelleen. Jos saan aikaseks ostaa kameran nii varmaan kuviakin laittelen tänne. Ja siis, miksi ihmeessä aloitan tälläisen perus-massa-teini-blogin? Koska miksi en kuuluisi massaan?

No ei vaan. Lähinnä siksi että olen tässä jo jonkin aikaa ajatellut että haluaisin muuttaa elämääni ja asennetta elämiseen, joten tämä blogin kirjoittelu on tavallaan yksi muutos päivittäiseen rutiiniin. Voin jossain postauksessa vähän avata tätä mun "muutos"-prosessia. 

Tässä blogissa:

  • opit tuntemaan minut
  • pääset lukemaan ajatuksiani ympäröivästä maailmasta
  • pääset seuraamaan minun elämää ja sen muutoksia
  • saatat jopa nähdä minun ottamia kuvia ja lukea pidempiä kirjoituksia, esseitä
  • tulet huomaamaan liian paljon siteerauksia Disneystä

Voisin tulevissa postauksissa kertoa enemmän minusta, mun tavoitteista ja unelmista, harrastuksista ja nin edelleen. Ideoita kyllä riittää, mutta jos joku eksyy tätä lukemaan, nii toki voi ehdotella mistä kirjoittaisin.

The%20Way-normal.jpg

~imm