Keskiviikkona päätin että mun täytyy siivota mun huone. Pääasiallisesti mun huone näyttää about tältä: PA150004-normal.jpgPA150033-normal.jpg

Eli oikeestaan mä elän sängyllä. Ja kaiken lisäks kun mun huone on nii pieni nii sitä lattia pinta-alaa ei kauheesti ole. No pari tuntii sain siivomiseen hukutettua, ja lopputulokseen olin ihan tyytyväinen: 

PA150040-normal.jpgPA150042-normal.jpgPA150047-normal.jpg

 

Mä olin tilannu jo jokin aikasitte Ebaysta ja muualta netistä muutamia juttuja, ja nyt viimen osa niistä tuli. Tilasin siit kuoria mun puhelimeen ja kolmet niistä tuli.

PA150058-normal.jpg

Eli mun puhelimeen ei saa kuoria, tai mitään suomesta, joten netistä joutuu tilailee jos jotain haluaa. Toi oikeen puoleinen muistuttaa Pixar elokuvaa UP - kohti korkeuksia! :3

Samal tuli kanssa uus talvi takki.

PA150068-normal.jpg

Mulla ei oo siitä vielä kuvaa kun se on mulla päällä, mut laitan sitte ku muistan!

Ja viel kolmas asia joka tuli, oli luomiväri paletti.

PA150052-normal.jpg

Siinä on 88 eri väriä. Tilasin siis tuon takin, luomiväri paletin ja kengät (jotka ei oo vielä saapunu) Ebaysta ja ne makso yhteensä ~40€. Toimitus oli ilmanen. Puhelimen kuoret tilasin AliExpressistä ja siis tilasin niitä yhteensä 12 ja ne makso yhteensä ~30€ eli todella halpaa. Tietysti tilauksia saa ootella melkeen yli kuukauden, koska kun toimitus on ilmasta nii ne tulee kiinasta todennäkösesti laivalla joka sitte kestää. Mutta oon täysin tyytyväinen näihin mitä tilasin.

Kävin myös keskiviikkona tallilla pitkästä aikaa, moikkaamassa kavereita ja entistä hoitoheppaa. En kuvannu sieltä mitään, vaikka kamera olikin mukana. 

Tänää tulee vielä postausta mun hiuksiin liittyen! :)

~imm