Joo, hehe

Koulussa on nyt ollu paljo kokeita ja muita projekteja, koska meillä jakso vaihtu tos vähä aikaa sitte. Sen takii en oo kirjotellu. 

No kuitenkin, mitä nyt on tapahtunu 2 viikon aikana? No eipä paljoa mitää. Mä oon yrittäny panostaa kouluun (huom. yrittäny, tälläki hetkel pitäis jotain läksyi tehä), painanu treeneissä täysii ja katellu Netflixiä.

Sain mun vikat tilaukset postista, eli loput kännykän kuoret ja kengät, oon alkanu taas kuunnella enemmän k-poppia ja venytys mun korvassa on 5mm. 

Mulla on koulussa nytten valokuvaus-kurssi, josta oon tosi innoissani. Meillä tulee kurssin aikana erillaisia kuvaustehtäviä ja niitä sitte kuvaillaan oppituntien aikana koulun kameroilla ja sitte omalla ajalla. Kun toi kurssi loppuu joulukuun aikaan nii voin lisäillä niitä kuvia tännekkin ja kertoa niistä. 

Siinäpä mun kaks viikkoo tiivistettynä.

Tosin, olihan tässä nyt tää Halloween, yks mun lemppari juhlista koko vuonna! Meijän luokan tytöillä on tapana pitää Halloween juhlat ja pukeuduin tänä vuonna sellaseks manga-ihmisusi-punahilkaks. :D

039.jpg

056.jpg070.jpg

Eli mulla oli tollanen aika mangamainen meikki ja sitten "suden raapaisu" tossa otsassa ja poskessa sekä sotkuinen tukka. Ite ainakin tykkäsin tästä mun lookista :) 

Juhlissa oli siis nyyttärit ja vein sinne ite tekemäni gluteenittoman-mutakakun, jota kehuttiin tosi paljo. Olin aika hämmästyny koska en ollu ensinnäkään tehny sillä reseptillä aikasemmin ja kaiken lisäks mulla oli joitan aineita liian vähän! :D Mut oli kiva saada kehuja. Oon siis ennen leiponu tosi paljo, mut kun aloin tanssia aktiivisemmin nii se on vähä jääny. Mut innostuin kyl nyt vähän uudestaan ja ajattelin että jos huomenna leipoisin jotain ja voisin laittaa siitä postausta :) 

4afde5588c92f9b90d0bc51c21590204.jpg

Laitan vielä tänne loppuun muutaman kuvan mun Halloween meikkauksesta :)

~imm

Kuva%20otettu%201.11.2014%20klo%2021.50%Kuva%20otettu%201.11.2014%20klo%2021.50%Kuva%20otettu%201.11.2014%20klo%2021.50%Kuva%20otettu%201.11.2014%20klo%2021.50%